mandag 7. mars 2011

Vinnere som ikke melder seg-ny trekning

Da den ene vinneren av blogglotteriet mitt aldri meldte seg med adresse har jeg foretatt en ny trekning og uten bilde denne gangen. Vinneren har jeg slettet fra det forrige vinnerinnlegget, hva jeg skal synes om det har jeg ikke bestemt meg for helt ;) Jeg oppsøker aldri vinnere, det man har meldt seg på må man følge med på sjøl synes jeg...  Den nye vinneren ble lodd nr 9 og det er Elisa som hadde vinnerflaksen denne gang. Premien er et par pulsvarmere i valgfri farge. Sjekk linken på hovedtrekningen :)

4 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Gratulerer:) Og jeg må nok si meg enig med deg - jeg er bare med på giveaway på blogger jeg følger jevnlig:)

Helle Jescika sa...

Jeg er helt enig med dig. Jeg ville selv forvente at folk der tilmelder sig, selv følger med i indlægget..

Fru Keilegavlen sa...

Gratulera til vinnaren!

violykke sa...

Ja man må selv holde øje, nu var det vel ikke mig hæ hæ.