fredag 25. mars 2011

En hyggelig overraskelse


I dag ha jeg vært ute og handlet litt med min mor. Scooteren hennes ville ikke lade etter vinteren og da hun ville ha med litt tunge varer også tro jeg selvfølgelig til. Da vi var ferdige og kom hjem til henne spurte hun ; vil du ha denne boka her ( se bildet over), og det kunne jeg selvfølgelig ikke svare nei til. 25 artige oppskrifter på sokker og tøfler i alle varianter. Forfatteren heter Anna Tillmann. Under boka ser man at jeg har startet på Vossejakka, jeg er ikke overbegeistret for mønsterstrikk og må nok straks starte noe jeg kan holde på med ved siden av, noe av det enklere slaget som denne her. Skulle gjerne hatt innholdet også men det barnet har vel blitt stort nå tenker jeg ;) Får vel være fornøyd med de 2 jeg har tenker jeg. Helgen byr på jobb begge dager, men med tidlig fri skal jeg nok kunne nyte kveldene. Ha en god weekend der ute.

2 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Så fin den boka ser ut. Sikkert mange fine oppskrifter der:)

Laila sa...

Den boka er knallfin. Utrolig fine sokkeoppskrifter oppi den synes jeg. Kos deg med den :-)