fredag 18. mars 2011

Ja da jeg lever

Som tittelen på innlegget på innlegget tilsier så er jeg i live og kommer bare innom for å si et pip. Premien til Retrobaby er ferdig, må bare feste tråder og puttes i postkassa. Premien til Elisa blir ferdigstilt i denne helga så da har jeg hodet over vannet der. I tillegg har jeg  strikket på en dåpspresang til nabogutten som på ingen måte er ferdig, har igjen jakka og dåpen er om 2 dager så det rekker jeg ikke. Det er et Voss sett på side 5 på PDFen til Dalegarn hefte nr. 208. det består av lue, jakke og bukse, jeg har valgt den varianten uten seler. Så jeg kommer snart sterkere tilbake med bilder av strikkesettet og lignende. Ha en riktig god helg alle sammen:)

2 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

God helg til deg òg! :)

Anita Tørmoen sa...

Ha en fortsatt god helg:)