mandag 4. mars 2013

Operasjon påskekos 2013-oppdatert

Hei, i år har jeg startet 'Operasjon påskekos' på http://www.hobbyboden.com/ og så lurer jeg på om
også dere blogglesere lyst til å være med på en liten pakkelek før påske?
Leken går ut på å sende f.eks. en ting man har laget selv, snop.et garnnøste,en pakke servietter, lys,trådsnelle.. stoffstykke etc. gjerne påsketema. Verdi 60-max 75 kroner.+porto. Påmeldingsfrist lørdag 9.mars, så rister jeg posen og venn blir utdelt 10 mars, sendefrist 18.mars så alle får pakke før påske. Husk å gi meg beskjed om at du har sendt eller mottatt pakke
Påmelding til Kristinalerod@hotmail.com. merk påskelek. og husk å få med navn og adresse.  Jeg kommer til å sette sammen deltakere her i bloggen for seg, og om noen fra Danmark har lyst til å være med kan jo dere danske sende til hverandre så blir det ikke så dyr porto for dere. Lån gjerne bildet over her og spre budskapet på din blogg. Mandag 4/3.2013. Nå er vi 14 deltakere og har plass til mange fler, bare å melde seg på :-)

Ha en fortsatt god søndag.

Mvh Kristin

5 kommentarer:

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Hørtes veldig spennende ut,det med påskekos.Må tenke litt.

Anonym sa...

Klart jeg er med! Har i grunn meldt meg på også, dette blir moro! Trenger litt oppmuntring i hverdagen for tida og vips der var du. Nydelig <3

Ann-Kristin E sa...

Jeg har sendt deg en mail :)
Dette vil jeg være med på !

Martine sa...

Det hørtes kjempekoselig ut! Hvor mye skal prisen ligge på ca? :) Jeg kunne godt tenke meg å være med :))

Brit Strikkenerd sa...

Send en mail:)