mandag 16. mai 2011

Jeg har rosaruss i år , 70 følgere og et bittelitte garninnkjøp

I morgen feirer vi 17.mai her på bjerget og i år har jeg en liten rosaruss ( en rosaruss som skal gjøgle på alle bilder!). Barnehagetiden er over og straks har jeg 2 skolebarn og ingen små igjen *snufs*. Det er hyggelig at de vokser til men vemodig at man ikke lenger har småbarn også. 
I innlegget under dette forsvant kommentarene her om dagen, men takk Ulla-Bella og Vilma for gratulasjoner på dagen min :) Jeg fikk de med meg før Blogger gikk amok ;)
Plutselig har jeg jammen fått 70 følgere også, det er Virpi som ble nr.70 og det er alltid hyggelig at noen har lyst til å følge med på meg :)

Som kjent har Drops design utsalg om dagen og fordi jeg var litt lat ( eller lur) bestilte jeg alt på nett og fikk gratis frakt hjem til den lokale post i butikk. 12 Nepal, 24 Karisma, 6 Lima ( uprøvd til nå), 9 Alpaca og et par Muskat havnet i handlevogna. Denne bestillingen ble sendt inn på dagen på fredag og allerede i ettermiddg kunne jeg hente den så jeg kan virkelig anbefale http://strikkenett.no/. Planene er klare for det meste av garnet, det blir et par gensere til Rosarussen  og et par topper fra boka i innlegget under dette. Ellers skal jeg nok strikke litt fra Drops design og annet småtteri.
Da ønsker jeg alle en riktig god nasjonaldag imorgen, kos dere så godt dere kan :) Og P.S: Nessie er ferdig, må bare feste noen tråder så jeg kan få tatt et pent bilde :)

2 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Så mye deilig garn:)

reSIRIkulert sa...

Gratulera med dagen, til deg og dine! :) Rosarussen ser ut som ein liten skøyer ;)

Knallbra med Drops-salg og postpakke!