torsdag 5. mai 2011

Drops lue strikket av Hv gave, Intuitive, en halvveis Karius og en gammel Baktus

  Etter påske har hverdagen lett for å ta en og man er kanskje ikke så produktiv, men denne uka har jeg vært flink synes jeg ;)
Lua på bildene over er av Nepalgarnet jeg fikk i Hv gave i April og Drops mønster nr,  123-14.

 Intuitive lua av denne designeren er
strikket i lilla Mitu fra Rauma. Garnet siger gjerne litt så det er greit med småplagg av dette garnet.
Den hvite baktusen er av Trysilgarnet Oda og klør visstnok så det spørs vel om den blir noe brukt...
 Til sist har jg begynt på en Karius i Indiecita Alpaca Fleece fra 123knit.com, den er litt treig å strikke ( trodde aldri jeg skulle strikke en til...) men den er til meg selv, så da så. Stockholm scarf ligger i garnveska og godgjør seg. Lacegarn strikket på pinne 3 og en halv må jo bare ta tid og når jeg i tillegg hadde strikket litt feil under det engelske prinsebryllupet her om dagen og måtte rekke opp litt så trengte jeg litt pause. Noe som minner meg om at jeg godt kan begynne litt på Harunien om står på lista :) Ha en fortsatt fin uke :)

2 kommentarer:

Wenche/chawo sa...

Flotte ting,du har strikket.

Anita Tørmoen sa...

Flotte luer og skjerf:)