fredag 8. april 2011

Den sjette heldiggrisen

I dag fikk jeg pakke i posten, den var fra
Vilma som hadde stor give away den 1. april og endte med å dele ut 5 premier til 5 heldiggriser. Jeg var ikke en av dem og kommenterte at jeg, som på den fine illustrasjonen hun hadde av noen heldiggriser, skulle ønske at jeg var den sjette heldiggrisen. Det resulterte i at søte snille Vilma tok kontakt og ville at jeg skulle få en trøstepremie :) Jeg ble litt flau, det var jo bare ment som en litt tøysete kommentar. Men er superglad for overraskelsen. Jeg har en mistanke om at dette er Holst Supersoft og det er hele 120 gram deilig lilla garn ( har jeg nevnt det før at det er min favorittfarge?). Kanskje dette egner seg som sjalsgarn,? Det er jo et superdrøyt garn, jeg har strikket en genser til min sønn i str 8 år og da brukte jeg ikke 250 gram garn engang. Har noen tips om hvilket sjal det kan egne seg til så er det bare å kommentere løs.:) i tillegg fikk jeg også med et par parfymeprøver.  Så tusen takk igjen Vilma. På innlegget under her har jeg fått bekreftet mistanken, jeg må flytte båndene, men er nok ikke motivert for å gjøre det riktig enda..;) Nå er det straks påske og det gleder jeg meg til, den skal bestå av oppussing og familiekos :) Ha en riktig god wekend kjære lesere:)

4 kommentarer:

Wenche/chawo sa...

Gratulerer med flott trøstepremie.

Anonym sa...

Heldig heldiggris :D

Vilma sa...

kristin , det e Blackhill Højlandsuld fra Garnudsalg . dk

GURO sa...

vilma er bare en herlig dame.. gratis..