onsdag 24. juli 2013

24 timer til trekking av Tuvagarn fra Europris og oppdatert-en slags give away fra mai


I mai prøvde jeg på en slags omvendt give away. Leserne skulle sende meg et restegarnsnøste eller to og så skulle jeg legge til egne rester og strikke en overraskelse eller to til noen som ble trekt ut. Den ene av de TO påmeldte(derfor skrev jeg innlegget om årets flopp hehe)glemte å sende garn og den andre var det rolig hos lenge. Så da har jeg ikke tenkt mer på det og egentlig bare vært glad for at det ikke ble 25 prosjekter å strikke ;-)Helt til i dag, da dukket det plutselig opp 2 nøster i postkassa mi og jeg gikk rett i tenkeboksen. Jeg tenkte først på sokker siden det rustfargede er i Silja. Men så gikk jeg inn i skapet mitt og fant fram noen farger til:
Så da kan du bare lure på hva dette skal bli
Ragnhild. Jeg trenger litt tid på meg, tar dette og strikker litt klut innimellom:-)
Minner om at Give awayen på Tuvagarnet fra Europris trekkes i morgen kveld rett etter klokken 20.
Lager litt reklame for Europris jeg selv om jeg på ingen måte er sponset av dem. De selger jo et godt produkt til en gunstig pris og det er jeg fornøyd med. Ha en fortsatt fin kveld :-)
Klem fra Kristin

Ingen kommentarer: