mandag 22. juli 2013

1,2,3,4,5,6 og snart strikkes nr.7

Så er årets ferietur vel overstått og jeg kan vise fram litt mer av årets produksjon. Jeg har strikket 6 av mønstrene til Bitta, la med en link til bloggen hennes jeg, selv om denne klut alongen foregår i en lukket gruppe på facebook som heter Bittamis Design for strikkelystne.Jeg liker spesielt å strikke Goat Willow(rosa gul og blå), og Bird Cherry  (Turkis  , aprikos og gul). Juniper-den grønne ble grei etter hvert, hadde da strikket så mye i Drops Paris at det var uvant og treigt med så tynne pinner. Rowan Tree den enslige rosa , strikket i Gjestal gikk det ikke fort å strikke..he he), rosa "" Hvit Bjørk i Drops Paris, det syns jeg ikke ble så pent, det ble litt for tjukt. The Grand finale i lilla Drops var grei å strikke. Nederst strikker jeg på den gule Bird Cherry i Tuva og den ble nesten ferdig på vei hjem i går. Hadde noen sagt for en mnd siden at jeg skulle få klutdilla og snart ha strikket 16 kluter de siste ukene hadde jeg nok ledd godt, for jeg er ikke glad i å strikke i bomull, men nå nærmer jeg meg innpå en kg i forbruk!! Komme til å fortsette å strikke klut en stund til, har noe restegarn jeg skal bli kvitt også. Minner om give awayen som blir trukket på torsdag.  Skal snart blogge litt turbilder også, men strikken først ;-) ha en fortsatt god uke alle sammen :-)

3 kommentarer:

My-Own sa...

Hvor er de flotte.
Jeg har tænkt mig, at jeg skal igang idag.
Hav en god dag.

Agro sa...

Så nydelige de var. Jeg har det ligesom dig, er også hoppet på bølgen, selv om bomuldsgarn slet ikke er godt for kemofingre, men det går stille og roligt fremad med at få brugt noget lagergarn. (ville have forsvoret jeg kunne finde på det, men de bliver nu pæne GGG)

Bitt@mi sa...

Nydelige kluter, alle sammen:) Kjekt at så mange har vært med på denne klute-alongen, og at vi alle har strikket tilsammen sikker 100-vis av kluter i sommer!
Ha en fortsatt god sommer:)