mandag 20. mai 2013

Påminnelse- en slags give away

Ja, da var påmeldingsfristdagen til min annerledes giveaway kommet. Det er så jeg nesten må le, hele 3 stk har meldt seg på for her er det jo ingen fete premier som en eller annen strikkeprodusent har bidratt med, eller fancy garn  fra garnlageret som man egentlig ikke helt får brukt enda. Da hadde det vel brått vært 200 kommentarer her og jeg hadde hatt nok å gjøre de neste åra he he.  Nei, her skal dere sende et restegarnsnøste eller to til meg og så skal jeg bruke fantasien  og restegarn fra mitt garnlager og lage noe til dere. Så dere må altså  bidra for å få noe tilbake :-) Her er link til giveawayen min. Så vil du være med så heng på :-)

Selv driver jeg på med å  avslutte mitt 6. Haruni det siste året akkurat nå, fargen er litt dypere lilla enn det du ser på bildet over her. Skal bli godt å bli ferdig. Ha en fortsatt fin pinseavslutning alle sammen :-)

1 kommentar:

KDS sa...

Hahahah Men fint er det!