fredag 10. mai 2013

Den dagen igjen-en slags Give away

 
Alder er bare et tall er det ikke? Og i dag er dagen igjen.

Så da feirer jeg min 41 årsdag. Det blir ingen stor fest og festtaler i år heller.
Skal feire sammen med mann og datter i juni. Men på facebook har jeg utfordret mine venner, send meg et nøste restegarn så blir det kanskje nok til overraske til et par stk med gave fra meg til dem istedet. 
 
Så jeg lurer på om jeg skulle gjøre det samme her?Holde en slags omvendt giveaway?  Sender du meg et lite restegarnsnøste, som bare ligger der og som du kanskje hadde tenkt å kaste så trekker jeg ut noen lesere som får en overraskelse av meg. Og garnet bør passe til noe som skal strikkes mellom pinne 3 og 4 ca, helst ull, eller superwash for bomullsgarn er jeg ikke så god på., og da sper jeg selvfølgelig på med restegarn fra eget lager. Har noen lyst til å delta må de svare med bloggadresse, evt sende meg mail på kontaktinformasjonen på siden under dette innlegget innen 20.mai så jeg kan sende dere min adresse . Så sender dere  restegarnsnøstet innen 31.mai. Da ser vi hvor mange som deltar og planlegger hva vi kan få ut av garnet og hvor mange som kan få overraskelser og da starter jeg strikking av overraskelser umiddelbart :-)Sender du en relativt stor rest kan du jo få f.eks pannebånd eller pulsvarmere i retur-eller send forslag. Kanskje det blir noe til alle som sender.
Så gi meg utfordringer :-)
Ha en fortsatt fin fredag.

Klem fra Kristin

Ingen kommentarer: