onsdag 7. juli 2010

Ferietid igjen

Så er dagen da ferien endelig starter kommet. Vi har ikke så mange planer dette året. Om noen dager reiser vi en tur til Skeikampen, der skal vi besøke Rondane nasjonalpark og gå en 6 km familietur. Vi skal trolig på tur til Aulestad der Karoline og  Bjørnstjerne Bjørnson (dikter) bodde. Lilleputthammer er også et veldig aktuelt sted å besøke, mye lettere å få gjennomført aktiviteter for barna de enn på Hunderfossen hvor køene alltid er endeløse på sommeren. Utover dette tar vi med den bærbare pcen og ser hvor vi ender opp. Naturopplevelsene står jo i kø i dette området så vi skal nok ikke få tid til å kjede oss så mye. Strikke skal jeg også gjøre, på kveldene som tidligere nevnt. Gleder meg nå og gleder meg over noen deilige avslappende dager med familien. God sommer alle sammen, det er fare for at det blir stille en tid framover her. Og når vi først er ute på galeien med å legge til linker, sjekk bloggen til denne dama her og det nydlige arbeidet til gjestebloggeren hennes. Tålmodighetsprøve kaller jeg det :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

God tur vår herlige familie:)
Og tusen takk for i dag og nydelig jordbærterte:)
Vi er veldig gla' i dere!
Kos dere masse. Klemmer fra
Ski

Unknown sa...

Tusen takk og god tur til Danmark, håper dere får en drømmeferie. Ramler dere innpm en garnbutikk i Danmark er navnet Arwetta, Merinogarn som er bergenet på sokker, hvilken som helst farge he he. Eller et par nøster Holstgarn ;)Jeg betaler direkte på konto til dere he he he

Unknown sa...

Det heter innom og beregnet, og i grunn, ramler dere innom der er det ja takk begge deler ;)Masse koser fra oss til dere :)

Marte sa...

Blar gjennom bloggen din, og jammen dukker ikke Skeikampen opp!! :) Foreldrene mine har feriert i området i over 30; mitt barndoms paradis :)