mandag 13. juni 2011

Ga(l)rnskap og salgsblogg

Jeg har tømt alle mine små garnlagre omkring i huset i dag og følte meg skikkelig som en av disse ekstreme samlerdamene. Jeg hev masse smårester som sikker aldri hadde kommet tl å bli brukt allikevel

Og allikevel endte jeg opp med å fylle dette skapet som måler 237cm x 100cm x 40 cm.

Når jeg så det så fant jeg ut at jeg fikk lage meg en salgsblog.
Den finner du her på http://restekassa.blogspot.com/ og der kommer jeg til å legge inn ting som jeg strikker i ny og ne uten at det egentlig var tenkt til noen spesiell :) Så ta deg en tur og meld deg gjerne på som følger :)

4 kommentarer:

mallebums sa...

Hehe, det er deilig å få rydda opp. Jeg har foreløpig ikke greid å kaste noen smårester...drømmer om å klare det en gang.....;-)

Monstermønster sa...

Men så deilig når du har ryddet og fått det samlet, så er det inspirerende å se hva slags skatter du har liggende!

sipusa sa...

Smart det å selge litt sånn pø om pø- har hatt tanker om det selv, men mine saker er ikke så lett salgbare,-)

Unknown sa...

Ikke mine saker heller ser det ut til. He he