torsdag 25. november 2010

Snikktitt på innholdet i den kreative pakkekalender

Jeg er med på en kreativ pakkekalender hos  unikarina i år og denne lua og pulsvarmerne Bratz her bærer (i mangel av en levende modell) skal sendes til et av våre naboland. Oppskriften til både pulsvarmere og lue finner du hos drops design, linken viser lua som jeg har moderert litt ved å strikke en 7 cm lang vrangbord og brukt Drops Alpaca istedet for merino extra fine.  Pulsvarmerne finner du her. Kameraet begynte plutselig å oppføre seg merkelig derfor fikk jeg ikke tatt flere bilder. Så da er det bare å putte oppi en liten norsk sjokoladegris så er det pakket og klart. Har begynt på en julekule fra Arne og Carlos i dag og også og skal nok strikke et par stk før de sitter i fingrene merker jeg, er en utfordring med mønsterstrikk å få trådene til å ligge pent og jevnt osv uten å stramme for mye eller for lite. Ellers er det bare å melde seg på julegiveawayen min, bare å trykke på linken ute i sidebarn her så kommer du rett til innlegget. Da går jeg og strikker videre :)
4.desember : Da kan jeg legge ut innlegget igjen for nå har mottakeren åpnet pakken :)

3 kommentarer:

mette b sa...

Sikke lækre strikkede sager til en heldig modtager :)

Asli sa...

Jeg vil bare endnu engang sige: Tusind tak! Jeg er så glad for de fine ting. Og jeg har brugt dem hver dag siden jeg fik dem :-)

Unknown sa...

Så fint at du likte gaven, gjett om jeg er glad for det:) Knus Kristin