torsdag 6. mai 2010

Sol ute ,sol inne sol i hjertet sol i sinnet....


Så kom solen tilbake og i dag har jeg bestemt meg for å innta en av de sorte stolene på bildet over. Se litt på den enda ikke helt grønne utsikten utover, ta meg en kaffe og starte et nytt strikkeprosjekt som du kan finne oppskrift på her. N.B. Du finner en engelsk versjon av oppskriften under den tyske. Så nå er det bare å finne frem garn som passer og nyte dagen, imorgen kan det bli regn. Ha en riktig god torsdag alle sammen :)

3 kommentarer:

sol sa...

Håper du fikk en fin utedag :)

Unknown sa...

Jo, jeg hadde ambisjonene der, satte meg ned med garn oppskrift og kaffe og så sa minsten : jeg vil være inne jeg har vondt i maaagen. Får håpe det ikke regner imorgen, jeg trenger til litt utetid :)

KDS sa...

Dejligt billede!