mandag 3. mai 2010

Opptatt

                                                                                                                                                                 Noen har kanskje lagt merke til at det har vært litt stille på bloggen min i det siste. Nå ser dere hva som er årsaken. Rett nok er båndet tredd litt feil i kysa men det kan jeg leve med he he. Jeg har ei kusine som ønska seg så veldig at jeg skulle hjelpe henne med noen klær til Babyborn dukken til niesen hennes og her ser dere det foreløpige resultatet. Jeg som nesten aldri har heklet skal nå igang med en lang kjole til Babyborn, wish me luck :) Alle tingene dere ser her har mønster fra SandnesGarn. Prinsessekjolen og kysa kommer fra hefte 0306 men den rosa kjolen fant jeg i et ukeblad en gang tror jeg :) Så nå er det bare å hekle og strikke videre i samme leia for det er så mange fine ting man kan lage og da reduserer jeg jo også mitt lager av rimelig garn :) Det eneste aberet med denne strikkingen som jo er tidkrevende, for det er så mange masker, pinne 2 og en halv og mye mønster, er at min lille gutt på 4 også gjerne vil at jeg skal strikke til hans lille baby, for det gjør jeg jo aaldrrrrrri og det er sååå urettfeeerdig. Så det kan hende at det er dette som blir gjort frem til sommerferien starter og jeg virkelig burde starte på julepresangene.

3 kommentarer:

StrikkePia sa...

Så nydelige dukkeklær du har laget. :-)

GURO sa...

så utrolig fint dukke tøy. skulle ønske jeg var like flink som deg...
gleder meg til å se fortsettelsen

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege dukkeklede!!