lørdag 8. oktober 2011

Ultralyd og pakke fra hemmelig venn på Hobbyboden


Jeg var på ultralyd i går og ettersom jordmor kunne se på dette tidspunktet får vi en frisk og rørlig krabat i midten av februar, litt før vi trodde. Skulle gjerne lagt inn det bildet men det var ikke alle som var enige i det her i huset.

Ellers fikk jeg en flott pakke i posten i dag fra min hemmelige venn på Hobbyboden, hele 5 nøster med Rauma 3-tråds, så nå kan jeg strikke Selbuvotter i fleng :) Tusen takk til min hemmelige venn som jeg ikke aner hvem er.
Ellers har garnforsendinger nå kommet dit de skal, takk til nettbutikken som selv oppdaget at de hadde gjort en feil før jeg rakk å si noe til dem og Pia i Danmark får snart et skjerf i posten fra Norge, ha en fortsatt god lørdag alle sammen :)

7 kommentarer:

A-I sa...

Gratulerer med en frisk og fin krabat på vei! Blir ikke lenge etter vår det da, så teknisk sett så kan jo du fint få før meg :-)

Flott hemmelig venn gave også!

Lene sa...

Så koselig med ultralyd da, gratulerer med den lille :)
Så flott pakke du har fått:)

violykke sa...

hjertelig tillykke

blammy sa...

Så flott gave du fikk.. Gratulerer med den lille "huleboeren".. Kommer til å bli flott med en liten..

Brit Strikkenerd sa...

Deilig å se det første tegn til den nye verdensborgeren:) Takker for at du tok turen innom meg og er med på mitt julekalenderlotteri:)

KDS sa...

Nej altså.....er du gravid???
Hahahha der kan du se hvor tabt for verdenen jeg har været!
Nej hvor er det dejligt! Håber alt er vel.
Kæmpe knus fra lille mig i DK :))

KDS sa...

min email :
kabilakabala@gmail.com

Skal jo bruge din adresse :)
min er
Karina Dehn Schønwald
Odinsvej 9
6500 Vojens

Knus K