onsdag 1. juni 2011

Tele2 kundeservice-jommen sa jeg smør

Har dere lyst til å høre en versting historie?  Før jul i fjor bestilte vi tele2 bipper og mobil til jenta vår. Vi syntes ikke det fungerte noe særlig så vi bestilte derfor istedet et vanlig abonnement til jenta vår og fikk beskjed om at da måtte hun ha nytt simkort og at det tok en ukes tid. Etter 14 dager kom simkortet og funket ikke. Ny runde med tlf og fikk beskjed om at hun dessverre måtte ha nytt tlfnr for alt dette rundt bipper var så mye styr og om og men, men at siden de hadde gjort feilen skulle det ikke koste oss noe, innmeldingsprisen skulle jeg ikke betale. Så kommer det ikke ett, men 2 simkort i posten for kundeservice har dobbelttastet bestillingen og jeg må ringe igjen for å melde fra om dette. Så avbestiller gutten dette og jeg presiserer igjen at dette skal jeg ikke ha regning på for det har jeg fått beskjed om, det er faktisk kundeservice som har gjort feilen hele veien. Som om det ikke er nok må jeg i da i tillegg slette bippertlf nr for det hadde de ikke gjort. Skjønner ikke helt logikken her. Og så åpner jeg fakturaen på nettbanken i dag og ser at jeg har fått regning på over 800 kroner i dag. Dette var jo rart tenkte jeg og syntes det var litt mye. Og tror dere ikke at de har fakturert meg for innmelding på de 2 tlf nr, 199 per stk og totalt 398 kr for noe som skulle være gratis? Så nå har jeg fått nok, regninger jeg ikke skulle ha og en lang tidkrevende prosess får det være slutt. Jeg er jammen ikke sikker på om jeg har lyst til å være kunde der lenger!!!!!!

5 kommentarer:

Marieki sa...

arg! Vettumeghva! Kjenner jeg blir irritert bare av å lese det! Har hatt masse trøbbel med tele2 selv, så jeg er møkk lei av de!

Helle Jescika sa...

Arghhh, jeg droppede det selskab for flere år siden, vi havde også kun bøvl.
Vi bruge Telia, der har vi kun fået ordentlig kundeservice.
Hver gang jeg laver en aftale med dem, beder jeg dem maile den til mig, så jeg evt. har et bevis, hvis det skulle være nødvendigt.

Kine Lunde sa...

Hei Kristin, Kine fra Bipper her. Jeg beklager rotet du har opplevd med nytt SIM kort hos Tele2 og skal ta opp saken med Tele2 kontakten vår for å se hva som kan gjøres. I tillegg lurer jeg på om du er villig til å fortelle meg hva som gjorde at dere valgte å avslutte Bipper-abonnementet? Send meg en email til kine@bipper.com dersom du ønsker å dele dine tanker med oss i Bipper. Vi jobber hardt med å forbedre produktet og få fornøyde kunder, og all tilbakemelding er viktig for oss. Håper å høre fra deg!

Anita Tørmoen sa...

Det går da ikke ann å ha en slik kundebehandling!

Tele2 Kundeservice sa...

Hei Kristin,

etter å ha lest innlegget kan jeg ikke gjøre annet enn å beklage denne hendelsen.

Dersom det har vært svikt i vår kundebehandling vil vi naturligvis gjøre alt vi kan for å rette opp dette, og dersom du kan sende en e-post til sosiale-medier@tele2.com med telefonnummer eller kundenummer det gjelder, vil jeg kunne granske saken, og hjelpe deg med en tilbakebetaling slik at den avtalen som var gjort, blir holdt.

Dersom du har tatt vare på en av fakturaene, vil du kunne se ditt kundenummer der.

Mvh,
Daniel Tvete - Tele2 Kundeservice.