søndag 12. september 2010

5 årsfeiring

Jeg har en gutt som fyller 5 år neste uke og i den anledning har vi hatt 5 årsfeiring her i huset. Jeg har aldri bakt noen type figurkake selv så her er mitt første forsøk på en sjørøverskute , og så er det jo en trøst at den smaker bedre enn den ser ut he he. Så lenge 5 åringen var fornøyd er mor fornøyd. Litt bak i bildet kan dere skimte noen ekte sjørøvermuffins :) Imorgen er det jobb igjen og så får jeg krysse fingrene for at ryggen skal holde en stund. På pinnene er den rosa toppen som jeg må rekke opp et stykke på for den må smalnes noe veldig i brystet og et par pulsvarmere som skal bli julepresang. Tipper pulsvarmerne blir ferdig først ja. Ha en riktig god ny og spennende uke alle sammen:)

6 kommentarer:

Skribenten sa...

TIllykke med ham, kagen er da blevet superflot :)) Og ja.. når bare den smager som små sørøvere syntes de skal, så er det perfekt ik.

Jeg har stadigt ikke modtaget pakken, men håber at den kommer i morgen.

Mange knus
Henriette :)

Hege sa...

Flott garn du har fått.
Og for ei lekker kake! Den så utrolig god ut, og kan tenke meg 5 åringen var fornøyd ;)
Gratulerer med dagen.

Smarie sa...

Gratulerer med 5 åringen ! Syntes kaka di var flott ;o) Og den smakte sikkert veldig godt, og det er som du sier så lenge ungene er fornøyd så er vi fornøyd! Lykke til med jobbstart igjen, og krysser fingrene for at ryggen din er venner med deg !

Og tusen takk for hyggelig kommentarer hos meg Kristin ! Ha en fortsatt flott søndag.

Vilma sa...

Tillykke med søn , og sikken en kage :-) Og , pas nu godt på ryg.

Helena sa...

For en flott kake, og muffins med glasur. Heldig gutt. God bedring med ryggen, ta det med ro og strikk mye.

unikarina sa...

Tilykke med sønnen - super cool kage. Den må have gjort lykke...