søndag 22. august 2010

Par 4-6 av 12, endelig halvveis :)

Da er jeg endelig ferdig med halvparten av sokkeparene til min venninnes 4 barn, disse parene er til de 2 minste. Jeg kunne heller ikke motstå å ta et par sommerbilder med i farten. Jeg har aldri hatt Femtunge før og det blir garantert ikke siste gang jeg har disse villige blomstene som jeg slipper å gå å plukke på hele tiden.  De andre blomstene er fra en frøpakke jeg dumpet oppe i krukken, det har kommet litt forskjellige blomster der, hele sommeren igjennom :) Gleder meg til å bli ferdig med alle sokkeparene nå for da skal jeg starte på toppen til min datter :) En annen ting som er fryktelig vanedannende er søk på skannede kirkebøker og folketellingene på digitalarkivet etter slektninger fra relativt nær fortid. Der er det mye interessant å lese og da skal jeg love at timene går, fant noen veldige interessante opplysninger igår og det er sååå spennende for en som er noe historieinteressert. Ellers er skolen igang og jenta mi har alt begynt i 3. klasse og i år skal de ha svømmeundervisning og det er jeg så glad for, ikke noen tørrlagte svømmebassenger her nei. Dere som leser med får ha en ny forhåpentligvis spennede uke ; min starter med 1 fridag, 2 arbeidsdager og så 4 fridager til. Deilig......... snakkes

5 kommentarer:

GURO sa...

du er snill som vanlig med pinnene.. nydelig

Hobbymegher sa...

Fiiine! :)

Vilma sa...

Pyha , hatten af for dig som strikker så mange sokker . Jeg går altid istå ved sok nummer 2..

God uge

Fru Keilegavlen sa...

Flotte sokkar!!

mimouna sa...

Heldige de som får sokker, 12 par var jo litt da. Veldig kjekt å kunne starte på nor man har lyst til etterpå.