fredag 11. juni 2010

Trekning av give away


Da har den høytidlige trekningen av over 50 lodd funnet sted.

Jeg utkalte min kjære 8 år gamle datter til det ærefulle oppdraget. og hun trakk ut :


som vinner og hun er innehaver av denne bloggen. da skal jeg ut på snusetur og finne ut hva Solveig kanskje kan bli glad for å få. Og når det først var så mange deltakere så tenkte vi at en liten søt trøstepremie var på sin plass og den som ble trukket ut var Trillemor. Gratulerer begge to, husk å send meg deres adresser og tusen takk til alle dere som deltok, dette var morsomt. Og når det gjelder sjalet under er det fortsatt på pinnene og det blå sjalet er nå hos min 40 år gamle venninne :) Ha en riktig god helg alle sammen.

3 kommentarer:

Trillemor sa...

Kære Kristin. Tusind tak, det lyder spændende. Har du en mailadresse, jeg kan sende min adresse til, for jeg er lidt ked af at lægge den ud på bloggen? Du kan evt. skrive til min mail som er: charlotte.trillemor@gmail.com

God helg til dig

Klem Charlotte

mimouna sa...

Så gøy da. Gratulerer til vinnerne og god helg til deg. :o)

MiA sa...

Hej!
Tack för ditt stöd och uppmuntran. Jo, jag vet att det kommer bli många hemska minuter att ta sej igenom - men med en mormorsruta i taget så måste det bara gå :))

Ha en skön helg!
MiA