søndag 11. april 2010

Strikkepåskens resultater

Dette er reultatet av påske og den siste ukensstrikk. Luen til min skjønne frøken og matchende pulsvarmere er i 2-tråds superwash garn.




.



Disse pirat pulsvarmerne bestilte min 4 åring.
Luen som er helt lik min lille frøkens er i 3 tråds garn og pulsvarmeren er i Drops Alpaca slik som de grå og gule forgjengerne. Er litt lat for tiden og bruker det samme mønsteret som er så lett å repetere. De flotte luene har jeg funnet oppskrift til hos http://lillerosinquilt.blogspot.com/om noen skulle lure på det. Siden jeg strikket i 2 tråds på barnelua la jeg opp 100 masker istedet for 80 som jeg måtte gjøre på den store :)Neste prosjekt etter pulsvarmerene blir nok noen dukkeklær som ble bestilt i desember hmm kremt..:)



4 kommentarer:

KDS sa...

Lækker hue!! Den ser rigtig cool ud!

Unknown sa...

Takk :)

GURO sa...

så utrolig flotte pulsvanter. de var kule..

GURO sa...

hei du! lurte på hva var maske antalle du brukte til lille frøken?? skal strikke til ei jente på 7 år, så blir litt usikker på størelsen jeg skal bruke..

klem