søndag 24. august 2014

Ny salgsgruppe på facebook og lommegenser etter oppskrift fra Malsen og mor

Jeg har lenge tenkt på å lage en salg og kjøpsgruppe på facebook med bare håndheklede og håndstrikkede ting. Ikke fordi det ikke er nok grupper å ta av men fordi det ofte kommer en del maskinstrikkede og fabrikklagde produkter inn på sidene, og det er ikke min definisjon av håndstrikk. Vi er naturlig nok ikke så mange medlemmer der enda så jeg håper dere som produserer noe for salg og dere som kunne tenke dere å finne håndlagde produkter vil ta dere en tur inn her :


https://www.facebook.com/groups/1444968329125370/
husk å invitere inn vennene deres, både som lager ting og de som kan tenkes å kjøpe ting.


Selv så driver jeg å strikker på en fanajakke til mini, her er et lite øyeblikksbilde fra instagram:



Jeg har strikket en lommegenser til også, denne gangen i Drops Nepal, med litt ekstra lengde på bol og armer. Jeg bukte maskeantallet til størrelse et år og hadde litt rillestrikk på lommen. Drops Nepal siger litt, så det ble en veldig god 3 års størrelse på den etter vask. Ville nok heller brukt Lima en annen gang.
Her er nettadressen til nettbutikken hennes :
http://www.malsenogmor.com/
Da håper jeg noen av dere har lyst til å være med i salgsgruppa. Velkommen inn og ha en riktig fin uke :-)
















1 kommentar:

maska sa...

Det blir ei flott Fanajakke. Nydelige farger sammen.
God søndag.