søndag 5. januar 2014

Ordbekreftelse og kommentering

Etter at Hanne hadde et lite hjertesukk inne på Hobbyboden skal jeg atter prøve meg på et liv uten...Et bloggliv uten ordbekreftelse, og så får vi hvor mye spam som havner i feltet igjen. Og så får vi håpe at ikke mange rare obskure nettsteder linker til bloggen min he he.
Sitter å strikker vrangbordarmer på Mariusgenseren till 11 åringen om dagen. Kan ikke si at det er veldig spennende strikking men det går da framover.

Dette bildet ble tatt på årets første dag ca klokka 08.00 om morgenen, det man ikke ser er at himmelen den morgenen var himmelen intenst rosaoransje også der dere bare ser lys. Fortsatt godt nytt år :-)

1 kommentar:

solveig sa...

Eg har merka nokre adresser med søppelpost. I søppelkorga kjem der inn 3-4 innlegg kvar dag. Så etter at eg gjorde det, har ingen vorte publiserte.
Elles får eg berre hyggelege kommentarar ...
Lykke til!