søndag 11. november 2012

Fraværende

Det er det jeg er her fra bloggen om dagen. Jeg har da strikket, Lille livstykke, 2 stk Tychus, en Kari Traa look alike, lue, Marius babylue og er i gang med Marius babysokker, for ikke å snakke om at jeg strikker på både et Haruni og et Woodland shawl. Men blogging og bildetakingver litt nedprioritert etter at nummer 3 kom. Nå har jeg kommet igang med jobb igjen også, har alt vært igang i 3 uker og starter på 4.uka nå. Helt utrolig hvor fort den tida går. Snart blir vel dette utsikten fra stuevinduet også får vi tro, men det kan godt vente til uka før jul. Kommer sterkere tilbake om en stund. Ha en riktig god uke.



2 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

Me kan ikkje ta oss tid til alt, men det er kjekt å sjå ei oppdatering i ny og ne ;)
Ynskjer deg ein fin start på ny veke!
Siri

Anonym sa...

Tida flyr! Eg er ein skippartak bloggar- det går i rykk og napp.
Håper det går fint med deg på jobb og kos deg med lillemann og spøtet ditt du!
Gleder meg til neste innlegget ditt :)