tirsdag 12. juni 2012

Danmarkspost, dåp og sommerblomster

 Endelig har jeg fått somlet meg til å vise de flotte øredobbene jeg vant. De kom med post fra Danmark for halvannen uke siden og er alt i bruk. Tusen takk Kristine :-)

Jeg har også hatt dåp for den minste og legger inn noen bilder av borddekorasjonene. Det ble en fin minneverdig dag :) Til slutt noen bilder av de blomstene som trives i hagen min, og ja jeg vet at lupiner er ugress, men det er et av de fineste ugressene jeg vet om så jeg plantet de selv.-) Ha en fortsatt fin uke :)









2 kommentarer:

Trillemor sa...

Det er et stykke tid siden jeg var her forbi, sikken et flot bord du har dækket til dåben. Jeg så også lige dit Haruni sjal, det er fantastisk flot.

Hege sa...

Så flotte bord :) Og fantastiske blomsterbilder :)