onsdag 1. februar 2012

Snaue 14 dager igjen til ammetåke og i dag fikk jeg pakke

Ja, tida går ikke akkurat fort om dagen men innen 14 dager nå skal jeg få gleden av å hilse på den lille gutten som driver med kickboksing i ribbeina og ordinær boksing i lysken. Det er vel nesten unødvendig å si at vi gleder oss veldig :) For ikke å snakke om at det blir lettere å gå igjen, bekkenet er ikke helt som det pleier å være. Men sånn er det jo når man skal ha nr.3. Tida går med til å strikke hentesett og jg lurer på om jeg rekker å bli ferdig. Er på bolen til jakka nå så det er vel håp tenker jeg :)

I dag fikk jeg pakke i posten også fra Hemmelig Venn på Hobbyboden . Flott garn, spennende oppskrift på skjef og nydelige babysokker i turkis. Er veldig nysgjerrig på om de er i nålbinding for jeg har ikke sett teknikken før. Gaven varmet i allefall hjerterota mi. Deilig te og yndlingskaffen fikk jeg også :) Jeg tror jeg kan takke Aileen for pakken men helt sikker er jeg ikke. Uansett hvem det er , tusen tusen takk :)

Da går jeg tilbake til strikketøyet, håper å rekke å vise det fram før Lillebror kommer. Ha en flott februar alle sammen :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det var nok meg ja:)godt det falt i smak,babysokkene er pjona:)
Ønsker deg masse lykke til med den forestående fødselen:)

Charlotte sa...

Så spennende tid du går i møte :) Håper du rekker å bli ferdig med hentesettet. Aileen har gitt deg en kjempefint pakke syns jeg. Heldiggrisen :) Lykke til!

Siddis back home sa...

Lykke til, så mye fint du har fått!