torsdag 29. september 2011

Siste sjanse-give away

Til lørdag trekker jeg min giveaway så nå har dere en siste sjanse til å melde dere på innlegget under her. Ikke så mange som vanlig som deltar men det er jo mange giveaways om dagen så jeg forstår jo det. Ellers strikker jeg litt om dagen og gleder meg over noen små fjærlette spark i mageregionen. Magen har kommet opp til navlen, mandag hørte jeg hjertelyden hos jordmor og neste uke er det tid for ultralyd, så da er det bare å krysse fingrene for at alt skal gå bra. Venter litt på en pakke fra http://123knit.com/catalog/ også ,så det gleder jeg meg til, for der er det garn til jenta mi og den lille :). For ikke å glemme en 42" LED tv til tvstua fra Lefdal . For den forrige nr.2 tv'n som garantien gikk ut på i våres, ble reparert i vinter fordi lyden ble borte og kom selvsagt fra Elprice og de har dessverre gått konk. Gidder ikke å betale dyre reparasjoner på gammel tv nei. Da "sees" vi på lørdag dere :)

Ingen kommentarer: