torsdag 15. april 2010

Hurra vi ble trukket ut :)















Da ble vi jammen trukket ut til å leie hytte rimelig på Skeikampen i år igjen og store og små gleder seg stort. Da blir det sikkert besøk på Lilleputthammer og vi skal på en liten gåtur i Rondane nasjonalpark. De har nemlig laget en 6 km lang runde som passer både for store og små og i år skal vi kle oss godt. Hytta ligger godt inneklemt ved Skei fjellandsby, men det er jo ikke der vi skal være det meste av tiden så det går bra :) Over ser dere noen bilder fra i fjor . Dette skal bli bra, det er så deilig på fjellet også om sommeren. Og jeg trur jammen jeg kal klare å strikke ei maske eller tusen i år også. Tar som kjent noe tid å kjøre til Lillehammer fra Fredrikstad :)

5 kommentarer:

Smarie sa...

Så koselig ;o) Og det er jo bare toppers på fjellet , også på sommerstid ;o) Kos dere masse når den tid kommer !

Unknown sa...

Takk, gjett om vi gleder oss. Paddeflate Østfold kan med fordel forlates for de høye fjell og daler opptil flere ganger i året :)

Turid Holm Flaa sa...

Så hyggelig å ha mulighet til å leie ei hytte så rimelig og i et så flott terreng.

Unknown sa...

ja, vi må søke og håpe å bli trukket ut, det tross alt mange om beinet. Det er jo snakk om hytta til fagforeningen i Fredrikstad kommune og da blir det jo mange ansatte som kan ha lyst til å leie. Men trykket er kanskje litt mindre om sommeren, ikke vet jeg. På bildene der du ser ungene er vi ved Rondane så dit skal vi igjen ja, det er så jeg fryser på ryggen ved tanken på hvor praktfull natur vi har her i Norge :)

GURO sa...

så utrolig gøy! og takk for hyggelig kommentart i min blogg.
må si jeg er misunelig på dere. vi snakker om italia men tror det ikke blir det alikevel. vi får se