fredag 3. januar 2014

Godt nytt år og Bittamikluter


 Denne jula ble det klutstrikking med mønster av Bittami og en selvkomponert lita zalokjerring av restegarnet. En mørkgrå klut med falske fletter er alt gitt bort så dette er hva du kan få ut av 4 nøster med Tuva. Jeg skal i gang med den berømte Mariusgenseren til dattra igjen nå og nå har jeg kjøpt meg firkantpinner i str 3.5 så da regner jeg med alt jeg slipper å tenke på om maskene faller av en 15 cm pinne. Håper å få blogga litt mer framover igjen med strikkeprosjektene mine. Ønsker alle et fortsatt riktig godt og lykkelig 2014.


3 kommentarer:

Kos med papir og saks sa...

Så flott kjøkkenet du har laget

Hanne sa...

Så flotte ting til kjøkkenet!
Ønsker deg et kreativt og godt nytt år!
Pludrehanneklem

Unknown sa...

Tusen takk for hyggelige kommentareer :-)